Sunday, October 23, 2016

Korttermyn termynmark handel stelsels strategieë en tegnieke vir die dag - handelaar

Dag Trading Futures - voordele en nadele Wat is Dag Trading dag handel is die strategie van die koop en verkoop van 'n termynkontrak (s) binne dieselfde dag sonder die hou van oop lang of kort posisies oornag. Dag ambagte in tydsduur hulle kan vir 'n paar minute of by tye, vir die grootste deel van 'n handel sessie. Dit neem baie van die kennis, ervaring en dissipline tot dag handel termynmark suksesvol. Voordele van Dag Trading Futures Alle posisies moet sluit aan die einde van die dag, en geen poste bly oornag wanneer dag handel termynmark. 'N termynkontrak dag handelaar moet goed slaap in die nag as geen gevaar bestaan. Die meeste van die tyd, futures oop op 'n veel ander prys as waar hulle die vorige dag gesluit. Prysvolatiliteit beteken dat die kanse van onverwagse verliese of winste styg wanneer posisies bly op die boeke aan die einde van 'n handel sessie. 'N Mens kan 'n baie oor die futures markte te leer in 'n kort tydperk van die dag handel. Dag handelaars maak gewoonlik meer as 'n paar ambagte elke dag vergelyk dit met posisie handelaars wat slegs een handel 'n week kan maak. In wese is een vinnig versnel handel ervaring en kennis deur die dag handel termynkontrakte. Nadele van Dag Trading Futures Mens moet streng dissipline te volg om 'n suksesvolle dag handelaar wees. Die versoeking om marginale ambagte te maak en om overtrade is altyd teenwoordig in die futures markte. Kommissies kan baie vinnig te voeg met dag handel. Baie dag handelaars likwideer selfs aan die einde van die jaar, terwyl hul kommissie wetsontwerp is enorm. Byvoorbeeld, 'n handelaar met 'n 20.000 rekening daardie dag ambagte een e-mini SampP kontrak, dalk 5000 - 10,000 in kommissies aan die einde van die jaar. Die dag handelaar sou hê om 'n 25-50 opbrengs op handel te gelykbreekpunt te maak. Die meeste mense wat vandag handel termynmark is nie in staat om geld te verdien. 'N Gebrek aan voorbereiding en dissipel in gewoonlik hul ondergang. Dag handel kan 'n onvergeeflike spel wees. Maar vir diegene wat bereid is om huiswerk te doen, ontwikkel 'n plan, en daarby te hou met dissipline, dit kan 'n winsgewende onderneming wees. Beste Markte vir Dag Trading Futures Die mark van keuse vir baie dae handelaars is die E-mini SampP 500. Dit is 'n suiwer speel op die aandelemark, waar termynkontrakte handelaars regoor 75000 waarde van voorraad vir sowat 3500 in marge kan beheer. Die E-mini SampP termynkontrak word elektronies verhandel, wat handel teregstellings baie vinnig en vloeistof maak. Die Dow Futures, E-mini Nasdaq termynmark en E-mini Russell termynmark is ook gewild onder termynmark dag handelaars wat fokus op die aandelemark. Die 10 Jaar T-Notes, sojabone. ru-olie. Japannese jen en die euro FX al genoeg volume en daaglikse wisselvalligheid in hul toekoms pryse aan kandidate vir die dag handel wees. Elke termynmark het verskillende eienskappe, so is dit nodig om die markte te bestudeer voordat dag handel te ontbloot en te optimaliseer tegnieke en ontwikkel 'n plan. Wisselvalligheid is die belangrikste faktor vir Dag Handelaars Daar is tye wanneer die voordele van die kort termyn van dag handel swaarder as die voordele van 'n lang termyn belegging. Die wisselvalligheid van die markte is geneig om te dikteer wat benadering tot markte is die meeste geskik is. Ek vind dat in baie volatiel, vloeistof. en woelig marktoestande waar pryse beweeg op en af ​​in woes mode hele dag, ek is beter af opening en sluiting posisies binne 'n handel dag of dag handel. Maar in trending markte, ek het meer sukses hou posisies oornag en handel oor 'n medium of lang termyn basis het. Langer termyn handel kan beteken wat 'n lang of kort posisie oornag, 'n paar dae, weke of meer lang tydperke. Wisselvalligheid is geneig om 'n dag handelaars paradys en 'n beleggers nagmerrie wees. Tog kan die gebrek aan wisselvalligheid in markte dikwels frustreer dag traders. Best Kort Termyn handel strategieë 8211 ATR Berekening Die 20 Dag Fade is een van die beste kort termyn handel strategieë vir enige mark Goeie dag almal, ek wou al die lesers van laat ons blog weet dat die laaste twee artikels en video's oor om saam 'n paar van die beste kort termyn handel strategieë ontvang wonderlike resensies van ons lesers, en ek wou almal bedank vir wat. Dit is die laaste deel van die reeks en ek sal gaan oor die stop verlies plasing en wins teiken plasing vir ons 20 dag vervaag strategie wat ek het getoon gedurende die laaste 2 dae. As jy nie die artikels gelees het of gesien die video's is daar 'n skakel na beide hieronder. Monday8217s Tutoriaal Tuesday8217s Tutoriaal Op Maandag, ek het gedemonstreer hoe die verhoging van die lengte van 'n bewegende gemiddelde sal jou kans ambagte gaan jou pad te verhoog. Die beste getal was naby 90 dae. Hierdie oefening het gedemonstreer hoe die verhoging van jou bewegende gemiddelde of jou tempo lengte van 20 dae tot 90 dae kan jy jou persentasie van winsgewende bedrywe van 30 persent winsgewendheid te verhoog tot sowat 56 persent winsgewendheid, dit is groot. Op Dinsdag, ek gedemonstreer hoe ons 'n metode wat verskriklike wenrekord het kan neem en om te keer dat dit 'n baie hoë persentasie van wenners in vergelyking met verloorders voorsien. Ek het die 20 dag breakouts wat 'n verskriklike wenrekord opgelewer en omgekeer het. In plaas van die koop van 20 dae breakouts sal ons hulle vervaag en doen dieselfde aan die negatiewe kant. Ek het ook 'n paar filters te help verhoog die kans nog verder. Die metode is die 20 dag vervaag en vandag het ek sal die stop verlies plasing en die wins teiken plasing vir hierdie strategie dek genoem. Sommige van die beste Kort Termyn handel strategieë is maklik om te leer en te handel ek raai jy aandag gee, want ek vind hierdie metode om ongeveer 70 persent oorwinning gee tot verlies-verhouding en voer beter as die meeste van die handel stelsels wat verkoop vir duisende dollars. Onthou, there8217s geen korrelasie tussen duur of komplekse handel metodes en winsgewendheid. Die 20 dae vervaag bly een van die mees winsgewende en een van die beste kort termyn handel strategieë wat ek nog ooit verhandel, en ek het net omtrent elke strategie wat jy kan dink verhandel. Hoe werk die ATR aanwyser Werk Die ATR aanwyser staan ​​vir Gemiddeld Ware Range, dit was een van die handjievol aanwysers wat ontwikkel is deur J. Welles Wilder, en sien in sy 1978 boek, nuwe konsepte in Tegniese Trading Systems. Hoewel die boek is geskryf en gepubliseer voordat die rekenaar ouderdom, verbasend het dit teëgestaan ​​die toets van die tyd en 'n paar aanwysers wat is te sien in die boek bly 'n paar van die beste en mees gewilde aanwysers gebruik vir 'n kort termyn handel tot vandag toe. Een baie belangrike ding om in gedagte te hou oor die ATR aanwyser is dat it8217s nie gebruik word om die mark rigting op enige wyse te bepaal. Die uitsluitlike doel van hierdie aanwyser is om wisselvalligheid te meet, sodat handelaars hul posisies kan aanpas, stop vlakke en wins doelwitte gebaseer op toename en afname van wisselvalligheid. Die formule vir die ATR is baie eenvoudig: Wilder begin met 'n konsep genaamd True Range (TR), wat gedefinieer word as die grootste van die volgende: Metode 1: Huidige High minus die huidige lae Metode 2: Huidige High minder die vorige Close ( absolute waarde) Metode 3: Huidige Lae minder die vorige Close (absolute waarde) een van die redes Wilder gebruik een van die drie formules was om maak seker sy berekeninge verantwoordelik vir gapings. Wanneer meet net die verskil tussen die hoë en die lae prys, is gapings nie in ag geneem word. Deur die gebruik van die grootste getal van die drie moontlike berekenings, Wilder het seker gemaak dat die berekeninge verantwoordelik vir gapings wat tydens oornag sessies. Hou in gedagte, dat alle tegniese ontleding kartering sagteware het die ATR aanwyser bou in. Daarom won8217t jy iets met die hand jouself te bereken. Maar Wilder gebruik 'n tydperk van 14 dae tot wisselvalligheid bereken die enigste verskil wat ek maak, is gebruik om 'n 10 dag ATR in plaas van die 14 dae. Ek vind dat die korter tydperk weerspieël beter met 'n kort termyn handel posisies. Die ATR kan intra-dag gebruik word vir dag handelaars, net verander die 10 dae tot 10 bars en die aanwyser sal wisselvalligheid bereken op grond van die tyd wat jy gekies het. Hier is 'n voorbeeld van hoe die ATR lyk wanneer dit by 'n grafiek. Ek sal die voorbeelde van gister gebruik sodat jy kan leer oor die aanwyser om te sien hoe ons dit gebruik op dieselfde tyd. Voordat ek in die analise, laat my gee u die reëls vir die stop verlies en wins teiken, sodat jy kan sien hoe dit lyk visueel. Die stop verlies is 2 10 dae ATR en die wins teiken is 4 10 dae ATR. Maak seker dat jy weet presies wat die 10 Dag ATR gelyk voor die aanvang van die Orde Trek die ATR Van jou werklike intreevlak. Dit sal jou sê waar om jou stop verlies vlak plaas vertel. In hierdie voorbeeld kan jy sien hoe ek bereken die wins teiken met behulp van die ATR. Die metode is identies aan die berekening van jou stop verlies vlakke. Jy neem eenvoudig die ATR die dag wat jy die posisie te betree en vermenigvuldig dit met 4. Die beste kort termyn handel strategieë wins teikens wat ten minste dubbel die grootte van jou risiko. Let op hoe die ATR is nou laer op 1,01, dit is afname in wisselvalligheid. Don8217t vergeet om die oorspronklike ATR vlak gebruik om jou stop verlies en wins teiken plasing te bereken. Die wisselvalligheid afgeneem en ATR het 1,54-1,01. Gebruik die oorspronklike 1,54 vir beide berekeninge, die enigste verskil is wins teikens te kry 4 ATR en stop verlies vlakke kry 2 ATR. As jy neem lang posisies, moet jy die stop verlies ATR trek uit jou inskrywing en die ATR te voeg vir jou wins teiken. Vir kort posisies, moet jy die teenoorgestelde doen, voeg die stop verlies ATR om jou inskrywing en trek die ATR van jou wins teiken. Lees asseblief hierdie sodat jy verward don8217t kry by die gebruik van ATR vir stop verlies plasing en wins teiken plasing. Dit bring ons aan ons drie deel reeks oor die beste kort termyn handel strategieë wat werk in die werklike wêreld. Onthou, die beste kort termyn handel strategieë nie ingewikkeld te wees of kos duisende dollars winsgewend te wees. Vir meer inligting oor hierdie onderwerp, gaan asseblief na: Tegniese Analise Trading 8211 Double tops en bottoms en Leer Tegniese Analise 8211 op die regte manier Alles van die beste, Senior Trainer deur Roger Scott, jou soektog: 1 eBoeke Search Engine Ons is bly om ons wonderlike voer plek waar die merkwaardigste boeke van die beste skrywers wat ingesamel is. Slegs op een plek saam die beste topverkopers vir jou geliefdes. Jy kan jou kennis en vaardighede te ontwikkel deur ons boeke en gidse aflaai. Ons is seker dat jy dit sal geniet ons groot projek en dit sal jou lewe 'n bietjie beter te maak. Ons databasis word daagliks opgedateer, die neem van die beste wat in die wêreld bestaan. Is jy 'n fan van klassieke speurder of miskien jy wil romans of net 'n professionele handelaar, ontleder, ekonoom, dokter, soldaat, prokureur, programmeerder, ingenieur, elektrisiën, 'n fisikus, 'n astroloog, 'n bouer, 'n chemikus, vervaardiging, versekering agent . van jou Jy sal 'n stoorkamer van kennis wat nodig is vir jou perfeksie vind of net geniet Vrye tyd saam met jou beste vriend deur die naam van boek. Ons sal baie bly wees om jou weer te sien wees. fr es de nee, dit af da JP ar ro SV zh moontlike redes: Die kredietkaart aangegaan mag onvoldoende fondse. Die kredietkaart nommer of CVV ​​getal is nie behoorlik ingevul. Jou bank was nie in staat om die CVV of vervaldatum om die kredietkaart voorsien aan te pas. Jou faktuur adres ingegaan nie die geval ooreenstem met die faktuur adres van jou kredietkaart. Krediet voorgelê kaart is reeds in gebruik. Probeer 'n ander card. Day Trading Futures - voordele en nadele Wat is Dag Trading Dag handel is die strategie van die koop en verkoop van 'n termynkontrak (s) binne dieselfde dag sonder die hou van oop lang of kort posisies oornag. Dag ambagte in tydsduur hulle kan vir 'n paar minute of by tye, vir die grootste deel van 'n handel sessie. Dit neem baie van die kennis, ervaring en dissipline tot dag handel termynmark suksesvol. Voordele van Dag Trading Futures Alle posisies moet sluit aan die einde van die dag, en geen poste bly oornag wanneer dag handel termynmark. 'N termynkontrak dag handelaar moet goed slaap in die nag as geen gevaar bestaan. Die meeste van die tyd, futures oop op 'n veel ander prys as waar hulle die vorige dag gesluit. Prysvolatiliteit beteken dat die kanse van onverwagse verliese of winste styg wanneer posisies bly op die boeke aan die einde van 'n handel sessie. 'N Mens kan 'n baie oor die futures markte te leer in 'n kort tydperk van die dag handel. Dag handelaars maak gewoonlik meer as 'n paar ambagte elke dag vergelyk dit met posisie handelaars wat slegs een handel 'n week kan maak. In wese is een vinnig versnel handel ervaring en kennis deur die dag handel termynkontrakte. Nadele van Dag Trading Futures Mens moet streng dissipline te volg om 'n suksesvolle dag handelaar wees. Die versoeking om marginale ambagte te maak en om overtrade is altyd teenwoordig in die futures markte. Kommissies kan baie vinnig te voeg met dag handel. Baie dag handelaars likwideer selfs aan die einde van die jaar, terwyl hul kommissie wetsontwerp is enorm. Byvoorbeeld, 'n handelaar met 'n 20.000 rekening daardie dag ambagte een e-mini SampP kontrak, dalk 5000 - 10,000 in kommissies aan die einde van die jaar. Die dag handelaar sou hê om 'n 25-50 opbrengs op handel te gelykbreekpunt te maak. Die meeste mense wat vandag handel termynmark is nie in staat om geld te verdien. 'N Gebrek aan voorbereiding en dissipel in gewoonlik hul ondergang. Dag handel kan 'n onvergeeflike spel wees. Maar vir diegene wat bereid is om huiswerk te doen, ontwikkel 'n plan, en daarby te hou met dissipline, dit kan 'n winsgewende onderneming wees. Beste Markte vir Dag Trading Futures Die mark van keuse vir baie dae handelaars is die E-mini SampP 500. Dit is 'n suiwer speel op die aandelemark, waar termynkontrakte handelaars regoor 75000 waarde van voorraad vir sowat 3500 in marge kan beheer. Die E-mini SampP termynkontrak word elektronies verhandel, wat handel teregstellings baie vinnig en vloeistof maak. Die Dow Futures, E-mini Nasdaq termynmark en E-mini Russell termynmark is ook gewild onder termynmark dag handelaars wat fokus op die aandelemark. Die 10 Jaar T-Notes, sojabone. ru-olie. Japannese jen en die euro FX al genoeg volume en daaglikse wisselvalligheid in hul toekoms pryse aan kandidate vir die dag handel wees. Elke termynmark het verskillende eienskappe, so is dit nodig om die markte te bestudeer voordat dag handel te ontbloot en te optimaliseer tegnieke en ontwikkel 'n plan. Wisselvalligheid is die belangrikste faktor vir Dag Handelaars Daar is tye wanneer die voordele van die kort termyn van dag handel swaarder as die voordele van 'n lang termyn belegging. Die wisselvalligheid van die markte is geneig om te dikteer wat benadering tot markte is die meeste geskik is. Ek vind dat in baie volatiel, vloeistof. en woelig marktoestande waar pryse beweeg op en af ​​in woes mode hele dag, ek is beter af opening en sluiting posisies binne 'n handel dag of dag handel. Maar in trending markte, ek het meer sukses hou posisies oornag en handel oor 'n medium of lang termyn basis het. Langer termyn handel kan beteken wat 'n lang of kort posisie oornag, 'n paar dae, weke of meer lang tydperke. Wisselvalligheid is geneig om 'n dag handelaars paradys en 'n beleggers nagmerrie wees. Tog kan die gebrek aan wisselvalligheid in markte dikwels frustreer dag traders. I regtig Handel Larry Williams ek regtig Handel kommoditeit verhandel is riskant. Jy moet die RISIKO weet. Lees ons DISCLAIMER As jy wil om te leer hoe om handel te dryf, te verbeter jou handel, of volg my op die markte, is jy op die regte plek. Welkom by my webwerf. Im Larry Williams, en ek het regtig Handel (in teenstelling met die meeste opvoeders). Baie mense sukkel met sukses voorraad, termynkontrakte en kommoditeit handelaars. Ek is hier om te deel met jou my 50 jaar ondervinding. My doel is om jou te help die probleme tussen jou en sukses te oorkom. Ek dont dink jy sal 'n ander opvoeders met meer werklike handel ervaring te vind. Nadat hy 'n kommoditeite en voorraad handelaar vir meer as 50 jaar. Ive ontwikkel my persoonlike benadering tot die markte. Ek gebruik my eie gereedskap. Ek het 'n opvoeder vir net omtrent so lank as wat Ive 'n handelaar is. My graad in joernalistiek aan die Universiteit van Oregon. Omdat ek regtig handel, by tye honderde termynkontrakte in 'n week, ek verstaan ​​wat jy deurmaak. Jy wil om te leer hoe om handel te dryf of miskien het jy wil om te leer hoe om jou handel te verbeter. Ive daar myself nie. Ek kan verband hou met jou as 'n korttermyn handelaar, 'n lang termyn handelaar, 'n dag handelaar, 'n forex handelaar, 'n swaai handelaar, ens - Ive verhandel hulle almal. As jy soos ek was nie of as jy nuut is tot Futures Trading is, ek weet wat jy wil. Jy wil handel aanwysers en handel stelsels wat getoets is. Ek gebruik handel aanwysers en handel tegnieke wat maklik is om te volg is. vir aandele, termynkontrakte en die Forex. As jy op soek is om te leer hoe om futures en kommoditeite handel, moet 'n nuwe Futures Trading kursus om jou handel opleiding voort te sit, of moet 'n voorraad te belê natuurlik, sou my handel skool - die Larry Williams Universiteit is vir jou. In my online futures en kommoditeite kursusse en tuisstudie voorraad belê Natuurlik, ek leer jou presies hoe ek handel termynmark amp kommoditeite en belê in aandele. U is welkom om rond te blaai en sien whats hier. Skop die bande, klap die deure, het 'n paar pret Ek hoop jy kan voordeel trek uit my goeie en slegte ervarings, sowel as my 50 jaar van navorsing. Nie seker Ive gesien dit alles. Ek leer nog 'n nuwe ding of twee Bowenal, ek weet dit is riskant Die meeste van die sogenaamde warm skote vandag is nie eens gebore toe ek begin het. Im nog hier, nog steeds die markte handel. As jy nuut is tot die wêreld van die saak. In die eerste plek wil ek nooi u om termynkontrakte handel en tip my hoed vir jou waag waar die meeste mense is bang om te gaan Die wêreld van handel termynmark is 'n vreemde een met baie mites oor kitsrykdom en verliese. Daar is 'n groot deel om te leer. Futures en kommoditeite is nie soos aandele. Ons hoef nie aandele, ons het termynkontrakte. Ons kan beheer 100,000 van 'n kommoditeit vir so min as 3000, sonder enige rente wat op die 97.000 deur die gebruik van hefboom. Maar, met hefboom kom bykomende risiko's. Dit mes sny beide maniere. Kommissies is laag en kommoditeite is 'n werklikheid. Hulle gaan op en af, want die mense koring, mielies, goud, ru-olie, ens moet hê Daar is geen Aandelemark quotEnron Gamesquot gespeel hier. Google My naam. Jy sal vind baie van die mense wat leer om jou futures en kommoditeite handel soos ek of beweer dat hulle handel soos ek. Baie van die mense met baie eise. 'N vinnige toer van die netto sal jou blootstel aan baie bied van kitsrykdom en maklike geld. Siek wees die eerste om jou te vertel dit is net nie so. Moenie val vir die hype. Soos enige ander beroep of besigheid wat dit neem kennis en vaardigheid om goed te doen. Ek kan jou leer hoe om handel te dryf. Ek kan jou leer die handel vaardighede en tegnieke wat jy nodig het. Ek dont gee jou net die handel tool box, ek gee jou die handel gereedskap sowel as my studente sal jou vertel. Ek dink daar is 3 stappe vir 'n persoon nuut futures en kommoditeite handel. 1) Leer die basiese beginsels van hoe om handel te dryf, kan jy sê as 'n termynmark is gereed vir 'n groot skuif my kursus beantwoord hierdie, wat jy my benadering tot die posisie. Geen dag handel hier kan jy 'n werk het en nog steeds doen dit besteding miskien 30 minute per dag. Dit is wat die meeste mense moet doen. 2) Swing handel. Nog geen dag handel. Kyk na binne en buite 'n handelsmerk te kry in 3 tot 5 dae. Maar, ek waarsku jou, dit is nie waar jy begin. Jy moet weet, en het eers verhandel, die basiese beginsels. 3) Korttermyn voorraad handel. OK, jy wil dag handel Dit is die finale stap --- maar ek sal jou vertel dit is die moeilikste, die moeilikste, en die gevaarlikste pad om handel te dryf. Dit is die droom van so baie, tot dag handel, maar dit is gewoonlik 'n nagmerrie. Ek dont dink jy gereed vir die dag handel is totdat jy is die handel vir ten minste 'n jaar of meer. Toe ek leer mense hoe om dag handel ek my eie harde kontant op die spel, sodat jy werklik kan sien hoe dit werk. Ek het verhandel 1000000 voor studente en gee dit terug 20 van die winste. Dag handel is nie vir die meeste mense. Al die Forex dag handel stories wat jy lees oor (maak fortuin) is moet volg. Wees asseblief baie versigtig gebruik jou gesonde verstand. Trading voorrade, futures of Forex is baie riskant lees asseblief die disclaimers ons oor hierdie webwerf geplaas. As jy reeds begin om handel termynmark en kommoditeite. As jy nog nie om geld te maak, wat doen jy Gaan terug na die basiese beginsels My bet is dat jy nie geleer het wat markte beweeg. jy kyk na kaarte en aanwysers, maar die dinge (Tegniese Analise) deur en groot is afgod, wat is die rede waarom jy nie om geld te maak. Net omdat jy handel termynmark en kommoditeite gewees beteken nie dat jy weet wat werklik aan die gang. Kan ek jou help Ek dink seker so. Ek vermoed Ive opgelei meer handelaars as enigiemand anders in hierdie besigheid. Help jouself om my site, voel vry om hier rond te blaai. Check uit al die free stuff. My voorneme is om 'n webwerf met deurlopende waarde sowel as wat die meeste mense het beskryf as die beste opvoedkundige produkte wat beskikbaar is te skep. en teen 'n redelike prys. As jy wil om te leer wat maak markte beweeg en hoe om handel te dryf, dan Im jou man ..


No comments:

Post a Comment