Tuesday, October 18, 2016

Forex opleiding in urdu video's

Urdu Professionele Forex Opleiding video's Leer Professionele Forex tegnieke wat jy nodig het om te weet om te begin handel op die Forex mark today039s Wêreld in hierdie kursus Ek sal jou wys hoe jy voordele van hoe geldeenhede wissel na smart wins te maak kan neem. Ek sal alles wat ek weet met betrekking tot basiese professionele kennis van FOREX deel. Ek sal deeglik verduidelik Forex Brokers en hul tipes en werk en hantering van kliënte, sodat jy in staat is om maklik te werk met die beste makelaars van die onbetroubare mense is wanneer jy gereed is om 'n Real Trading rekening oop is. In hierdie kursus sal jy ook leer hoe om die ekonomiese agenda vir ekonomiese, politieke en geografiese gebeure, wat noodsaaklik vir Fundamentele handel op die Forex asook ander finansiële markte soos NYSE, Londense Aandelebeurs, Futures Vervang, en meer te lees. Alles van Forex kennis sal oop wees in die voorkant van jou wees en niks geheim gehou. Ek verduidelik in besonderhede wat ek ken. nuwe lesings en materiaal sal aan die loop bygevoeg voortdurend - en geen ekstra koste sal by u voor betaal is 'n kursus wat sal voortgaan om te groei en te groei en selfs groei. Neem hierdie kursus nou en leer uit my 10 jaar ondervinding. Hierdie kursus is vir volledige vir beginners tot vlakke Advance Al wat jy nodig het, is om net Besigheid geen noemenswaardige wilde diere dan sal jy suksesvol handelaars doen. Aflaai MT 4 sagteware en installeer dit. we39ll hierdie in ons video lesing dek nie forex met vertroue en verstaan ​​drie analise waarmee hulle geldeenhede weet krag amp swakheid Hierdie kursus is ontwerp deur diegene wat wil om te leer Professionele Forex en soek vir 'n vinnige verdien vir hul lewensbestaan ​​en hierdie kursus is waarskynlik nie vir jy as jy dobbelaar. CC is 'n interaktiewe mentorskap diens ontwerp om hoogs persoonlike opvolg ondersteuning vir handelaars van alle vlakke te voorsien. Sedert 2006, het duisende aspirant Forex-handelaars het baat gevind by die ervaring en ondersteuning van gesoute forex handelaar en afrigter Vic Noble om konsekwent winsgewende handelaars geword. meer 6 Kragtige Daily Forex Patrone weet hoe om te kyk en neem voordeel van herhalende Forex prys patrone is een van die belangrikste wapens beskikbaar vir die professionele forex handelaar. Shirley Hudson Vic Noble sal jou wys hoe om raak te sien en wins uit hulle dwarsdeur die handel dag. Meer Gebruik van YOU. Forex Trading Opleiding in Urdu Deel 1 My naam is Raheel Nawaz. Ek behoort aan Gujranwala, Welcome to Make Money Online. Ek sal jou leer dat, hoe kan jy geld verdien van die huis af, en hoeveel soorte Online besighede en hul metodes en hoe kan ons dit doen hierdie aanlyn besighede Vandag waaroor onderwerp ons Forex leer genoem. Forex is die woord het uit 8220 buitelandse valuta 8220, waarin ons koop en verkoop geldeenheid pare. Hierdie besigheid is vir die mense wat wil belê en verdien. In hierdie besigheid, sal 'n sagteware verskaf aan u, waarin jy 'n handel te plaas en verdien uit hierdie handel. Ons sal sien al hierdie dat, hoe ons moet hierdie Eerste van alles te doen in die basiese ding is 8220How 'n Account8221 Skep en wat is eintlik die werk dus in die eerste plek moet jy om te gaan op www. makemoneyinurdu en besoek die afdeling 8220Forex in Urdu8221 wat al die inligting oor Forex bevat. Wat is Forex Soos ek jou al vertel dat Forex werk soos buitelandse valuta, en. Eintlik is dit ook 'n beroep buitelandse valuta waarin ons koop en verkoop verskillende geldeenhede. Kyk hier is al bekendstelling in besonderhede oor Forex. Hoe Forex mark werk albei in maklike Engels en Urdu in volledige besonderhede. So jy kan kies wat is maklik om te lees en te verstaan ​​vir jou. Wat is versprei Wat is die mark wat is 'n bevel wat is mark Voorspellings Wat is Koop-en-verkoop ek probeer my bes om dit te maklikste vir jou om te verstaan. Klik hier om te registreer. Ek sê vir julle die metode van registrasie by myself registreer. Exness is 'n makelaar, en ons sal werk met Exness. 1. Klik op registreer Hier Soos ek in my video gekliek jy kan sien. As jy nuut is ek sal u aanbeveel om 'n sent rekening te skep en as jy wil om te begin met meer geld as jy skep mini rekening en as hier is geskryf dat in sent rekening wat jy in sent rekening wat jy kan minimum 1 deponeer, en in mini rekening wat jy ten minste 10 kan deponeer, en net soos in die klassieke rekening minimum 5000 en in ECN rekening minimum 10000 en as ons jou voor dat vertel as jy beginners my aanbeveling is om sent rekening, wat baie beter vir jou sal wees begin. Nou kan jy hier sien HEFBOOM en ander baie dinge wat hier gegee word, sal ons almal oor hierdie leer, wat hefboom en alle ander soos hier gegee. Nou Klik ons ​​op Open 'n sent rekening: Nou in die eerste plek wat jy moet hê om individuele opsie kies, want dit is jou persoonlike, don8217t jy 'n maatskappy en jy doen individuele werk deur jouself, sodat jy individuele sal kies en vul die vereiste velde , soos Eerste Naam. Laaste naam, e-ens Gedurende die invul van jou vereiste velde, moet jy jou geldige kontaknommer met land kode (92) (jy kan dit sien prakties in my video) in handels - platform opsie, moet jy die opsie kies (meta handelaar skryf 4). Meta handelaar 4 is eintlik die naam van die sagteware wat ons sal gebruik. en jy sal dit af te laai. Na dit alles, volgende is hefboom, hefboom is gekies as die maksimum as. Wat is HEFBOOM Ek het oor hefboom verduidelik in my Urdu bladsy en Insha Allah ek sal bespreek op hefboom in my volgende les. maar hier sê Ek vir julle wat altyd maksimum hefboom kies, soos hier gegee die maksimum 1: 2000. Jy kan jou rekening in enige geldeenheid, maar my aanbeveling te skep en as ons almal doen, sal ons USD rekening te skep, hoewel baie ander geldeenhede availablte maar ons sal nie werk nie op ander. In die laaste vul Captcha, vul dit in en klik op die volgende. 'N E-pos sal aan jou gestuur word met 'n kode, asook met 'n boodskap op jou selfoon met 'n ander kode, sodat jy moet jou geldige nommer in te voer, as jy 'n boodskap ontvang as wat ek ontvang het (sien dit in my video), en Indien u enige e-pos of selfoon-kode don8217t bekommernis didn8217t ontvang omdat jy 'n opsie om te klik op het weer Stuur e-pos-kode en jy kan dit kry deur hier te klik .. Nou haal hierdie detail van jou e-pos adres, en teken in op jou rekening deur plak hierdie kodes in die vereiste velde. Sommige sekuriteit opsies is ook beskikbaar. Dit hang af van jou dat, watter soort van sekuriteit wat jy wil hier bly. jy kan Lae sekuriteit opsie kies: In hierdie geval sal hulle jou en e-pos te stuur. jy kan Medium Sekuriteit Kies: In hierdie geval, soos en wanneer jy wil betaling, kry hulle 'n teks op jou selfoon, wat is heeltemal gratis (nie 'n probleem) te stuur So hier sal ek jou beveel om Medium sekuriteit wat baie beter vir jou te kies . Hier vra oor jou wagwoorde met wagwoord, wagwoord belegger en telefoon wagwoord. Ek sal voorstel dat jy te klik op Genereer wagwoord en al die wagwoorde sal outomaties genereer en ook sal e-pos aan jou, maar jy kan kopieer van hier af en deur te kliek langs alle wagwoorde sal per e-pos aan jou En ná kliek op die volgende, sal opsie wees lyk laai die sagteware meta handelaar 4. as ek op hierdie, sal dit begin om af te laai, ek het eintlik reeds so jy net aflaai en sy maklik om te installeer soos ander software8217s daarna die volgende opsie is deposito fondse, In deposito wat jy hoef te betree iets. as ek moet deponeer 50 of 100, sal ek hier skryf, en dit hang af van julle wat hoeveel jy wil om te belê nadat dit wat jy mag hê om jou betaling tipe as verskeie opsie hier gegee waarin Hier is baie ander opsie beskikbaar te kies. Ek sal u aanbeveel, dat as jy wil bank draad te gebruik, of direk vanaf bank, moet kies Geld Booker. of kontak met my as jy in Pakistan woon. Klik hier vir koop Exness fondse. Raheel SB my na exness par AP ka btay HUWA treka sê rekening banaya ha aur MT4 BHE aflaai kar leya ha Laken rekening ke sating nahe kar pa Raha MT4 par demo rekening BHE BNA Liya ha ons ons handel BHE kar Raha hul is ka alawh ma APNA rekening swep gratis Karna CH Raha hul wee kis Terag Karun of is ka alawah is rekening ko verifie BHE karwana cha RAH hul jis ka Liya ma ne stap 1 my apne CNIC ke SKAN kopie te laai ke die Lakin un ka koe Handleiding FAQ nahe n Raha my ne AP ka mobil geen Jo ka ap ne Vedio ma deya ha cal ke die Laken namber orkes tha help my asseblief, Urdu Professionele Forex Opleiding video's is meer insiggewend en omvattende inhoud. En ek hou van die produksie kwaliteit Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord e-pos updates Vind ons op Facebook Volg my op Facebook Volg ons op Google Advertensie HereTECHNICAL STUDIES EN kartering Tegniese ontleding het getuig die ontwikkeling van 'n groot aantal van die tegniese studies of tegniese aanwysers oor die afgelope paar jaar. Ek wil graag vir jou die besonderhede van tegniese studie vertel hieronder vir 'n definisie en om te leer hoe dit toegepas kan word om handel Forex en moet jy weet en verstaan ​​dat tegniese ontleding is nie genoeg vir Professionele Forex Trading as ek gee jou 'n voorbeeld van hoe om bestuur 'n kar. Dit beteken dat jy weet alles ry funksies van Car en hoe om dit te gedoen het om die veiligheid ry. En as jy nuut is in Forex, sodat jy moet besoek volgende skakels voordat hulle na die onderwerp Advance Hier is 'n paar basiese tendens, Ossillators. en Deel Indicators Bollinger Bands Bewegende Gemiddeldes Paraboliese Kong MACD RSI Momentum Stogastiese Slow Stogastiese CCI (Bedryfs Channel Index) ATR (Gemiddelde Ware Range) tempo van verandering standaardafwyking In my Volgende Pos ek sal beskryf bogenoemde tegniese aanwysers met praktiese voorbeeld. dus bly ingeskakel. vir meer. Een gebruik van tegniese ontleding, afgesien van tegniese studies, is in die afleiding van ondersteuning en weerstand vlakke. Die konsep hier is dat die mark sal neig om handel te dryf bo sy ondersteuning vlakke en handel onder sy weerstand vlakke. As 'n ondersteuningsgroep of weerstandvlak is gebreek, is die mark dan verwag om te volg deur in daardie rigting. Hierdie vlakke word bepaal deur die ontleding van die grafiek en die beoordeling van waar die mark ononderbroke ondersteuning of weerstand in die verlede ondervind. Byvoorbeeld, het GBP / USD n weerstand vlak gevestig op ongeveer 1,5700. Met ander woorde, het EURUSD gestyg tot 1,5690 herhaaldelik, maar is nie in staat bo die punt om te beweeg nie: Tegniese Analise is waarskynlik die mees algemene en suksesvolle wyse van die maak van handel besluite en die ontleding van buitelandse valuta en kommoditeite markte. Tegniese ontleding verskil van fundamentele analise deurdat tegniese ontleding net toegepas word op die prys aksie van die mark, ignoreer fundamentele faktore. As fundamentele data dikwels kan bied slegs 'n langtermyn of vertraag voorspelling van wisselkoersbewegings, het tegniese ontleding word die primêre instrument waarmee 'n suksesvolle handel korter termyn prysbewegings en stop verlies en wins teikens. Tegniese ontleding bestaan ​​hoofsaaklik uit 'n verskeidenheid van tegniese studies, wat elkeen kan geïnterpreteer word buy genereer en te verkoop seine of te bemark rigting voorspel. Besoek ons ​​tegniese bladsy vir 'n volledige beskrywing van hierdie studies en hul gebruike. Die Forex Quotes word aangedryf deur Urduforextraining. Tegniese Expert Forex Opleiding Powered by urduforextraining Volg deur e-pos Volg op Facebook Popular Posts Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus T ECHNISCHE Ontleding T ECHNISCHE analise gereedskap hy gesê. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus WHAT160 IS160 FOREX160. Buitelandse valuta of Forex is 'n. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus EENVOUDIGE bewegende gemiddelde 160 N eenvoudige, of Ari. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus UNDERSTANDING160 OF160 FOREX160160 PRICE160. 160 2 verskillende pric. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus tegniese aanwysers tegniese aanwysers is. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus 160Support en Weerstand vlak van die mark Real Time Ekonomiese Kalender deur urduforextraining. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus VERSTAAN 160160 VAN 160160 VALUTA 160160 pare 160 160 EUR160 /. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus VERSTAAN hefboom 160 amp 160 marge. Lev. Intellektuele Enterprises Basiese amp Professionele Forex Kursus KONTRAK GROOTTE amp marge stortingen. Contract. A Very Happy Independence Day Sluit in die viering van onafhanklikheid en vryheid in Augustus deel aan die 2016 Azadi Real rekening Contest en staan ​​om te wen Motor Yamaha YGRB 125, en mobiele vir 2 en 3 deelnemers. Stap 1: - Klik op onder vaandel en maak jou nuwe rekening Stap 2: - Vul vereiste vorm en stuur vir ons. deur te kliek bevestig jou sitplek Let wel sy baie belangrik om. Exness en vennoot Raheel Nawaz organiseer gebeurtenis op 7 Februarie 2016. Die geleentheid gaan gehou word in Gujranwala, 8220Hotel kroon city8221. Ons gaan volgende programme het. Doel is om te kommunikeer met exness vennote en kliënte, sorteer dit ons daar kwessies, direkte kommunikasie met exness verteenwoordiging en aandele toekomstige plan. Exness en mnr Raheel Nawaz Die. Assalam o alaikum Liewe Vriende As jy Gratis seine. Ontleding en mark updates sing dan nou. InshaAllah kry jy daaglikse en weeklikse updates in jou e-pos boks, Ons probeer ons bes om jou te voorsien beste geleentheid in Forex mark, so as jy ons gratis seine dienste benodig. vul hierdie forum Salam o Alikom Liewe vriende, Vandag I8217m gaan om jou te waarsku nuwe soort swendelary, Dit is nie baie nuwe, maar it8217s nuut in Pakistan. pleidooie kyk video en kry al die inligting oor hierdie bedrog of swendelary en ook met jou vriende Oerdoe. AJJ mein app logo ko Ek Pakistan my begin ho ny waly nuwe bedrogspul KY Bary. Salam o alaikum al my liewe Handelaars Vandag I8217m gaan jy leer om 'n gratis grafiek patroon wat vlae genoem. It8217s gewildste en winsgewende patroon. byna elke goeie handelaar gebruik hierdie patroon vir sy Forex Trading. So vandag het ek sal jou leer hoe om handel te dryf met opwaartse vlae en afwaartse vlae. N Vlag patroon is 'n voortsetting patroon en work8217s. In hierdie video ek sal jou wys my Real Trading rekening, wat ek begin 1 Julie 2015, stel 25 Doel en in net 10 dae het ek my teiken Ja, My Forex Trading plan is regtig werk. Laaste 6 maande gelede het ek met julle te deel My Forex Trading plan pleidooie gaan op my site en kyk hoe ou video. Salam Vriende Yu om julle foto meiny Fun vetten KY word deurdat oplaai Ki Hai maar it8217s nie snaaks it8217s jou storie Gee ha julle 99 Forex Trader ki storie Hai jin jin logo ny leer kiy bagir hy Forex Trading te begin di die Aon SAB ny begin my Mnr Bean ki tarha stap vir stap verlies Kya tha, Zara nichy. Tot dusver het ons gepraat oor die Forex mark, geld bestuur en kandelaar seine en Trading strategie in ons videos. In hierdie video sal ons praat oor die 'n plan om 'n professionele en suksesvolle forex handelaar geword. een ding is wat jy weet oor die Forex mark en handel tegnieke, maar om te gebruik wat jy weet en maak geld is.


No comments:

Post a Comment