Friday, October 14, 2016

Amt krediet en voorraad opsies

Tuis 187 artikels 187 Stock Options en die Alternatiewe Minimum Belasting (AMT) Incentive voorraad opsies (ISOs) kan 'n aantreklike manier om werknemers en ander diensverskaffers beloon word. In teenstelling met nie-gekwalifiseerde opsies (NSOs), waar die verspreiding van 'n opsie is belas op oefening by gewone inkomste belasting tariewe, selfs al is die aandele nog nie verkoop word, ISOs, indien hulle voldoen aan die vereistes, die goewerneur nie om belasting te betaal totdat die aandele verkoop en dan aan kapitaalwinsbelasting betaal op die verskil tussen die toekenning prys en die verkoop prys. Maar ISOs is ook onderhewig aan die Alternatiewe Minimum Belasting (AMT), 'n alternatiewe manier van berekening van belasting wat sekere filers moet gebruik. Die AMT kan beland belasting op die ISO houer op die verspreiding gerealiseer oefening ten spyte van die meestal gunstige behandeling vir hierdie toekennings. Basiese reëls vir ISOs Eerstens, sy nodig om te verstaan ​​dat daar twee soorte voorraad opsies, nonqualified opsies en aansporing voorraad opsies. Met óf soort opsie, die werknemer kry die reg om voorraad te koop teen 'n prys vasgestel vandag vir 'n bepaalde aantal jare in die toekoms, gewoonlik 10. Wanneer werknemers kies om die aandele te koop, hulle sê vir die opsie uit te oefen. So 'n werknemer mag die reg om 100 aandele van voorraad te koop teen 10 per aandeel vir 10 jaar het. Na sewe jaar, byvoorbeeld, kan die voorraad wees op 30, en die werknemer kan 30 voorraad te koop vir 10. As die opsie is 'n NSO, die werknemer sal onmiddellik betaal belasting op die 20 verskil (bekend as die verspreiding) by gewone inkomstebelasting tariewe. Die maatskappy kry 'n ooreenstemmende belastingaftrekking. Dit geld of die werknemer die aandele hou of verkoop dit. Met 'n ISO, die werknemer betaal geen belasting op oefening, en die maatskappy kry geen aftrekking. In plaas daarvan, indien die werknemer die aandele vir twee jaar ná toekenning en 'n jaar na oefening hou, die werknemer betaal slegs kapitaalwinsbelasting op die uiteindelike verskil tussen die oefening en verkoopprys. As hierdie voorwaardes nie nagekom word, dan is die opsies belas soos 'n nie-gekwalifiseerde opsie. Vir hoër werknemers inkomste, kan die belasting verskil tussen 'n ISO en 'n NSO soveel 19.6 op die federale vlak alleen te wees, plus die werknemer het die voordeel van uitstel belasting totdat die aandele verkoop. Daar is ander requirementsfor ISOs sowel, soos uiteengesit in hierdie artikel op ons webwerf. Maar ISOs het 'n groot nadeel vir die werknemer. Die verspreiding tussen die aankoop en toekenning prys is onderhewig aan die AMT. Die AMT is ingestel om te verhoed dat 'n hoër-inkomste belastingbetalers van die betaling van te min belasting omdat hulle in staat was om 'n verskeidenheid van belastingaftrekkings of uitsluitings (soos die verspreiding van die uitoefening van 'n ISO) neem. Dit vereis dat belastingbetalers wat mag onderhewig wees aan die belasting te bereken wat hulle op twee maniere te danke. In die eerste plek hulle uitwerk hoeveel belasting hulle sou verskuldig met behulp van die normale belasting reëls. Dan, hulle voeg terug in hul belasbare inkomste sekere aftrekkings en uitsluitings hulle het toe besyfering hul gereelde belasting en, met behulp van hierdie nou groter aantal, bereken die AMT. Hierdie add-agterspelers is geroep voorkeur items en die verspreiding van 'n aansporing voorraad opsie (maar nie 'n NSO) is een van hierdie items. Vir belasbare inkomste tot 175,000 of minder (in 2013), die AMT belastingkoers is 26 vir bedrae meer as dit, die koers is 28. As die AMT is hoër, die belastingbetaler betaal wat belasting in plaas. Een punt mees artikels oor hierdie kwessie nie duidelik maak is dat as die onder die AMT bedrag oorskry wat betaal sou gewees het onder normale belasting reëls daardie jaar, hierdie AMT oortollige word 'n minimum belasting krediet (MTC) wat in die toekoms toegepas kan word jaar wanneer normale belasting oorskry die AMT bedrag. Besyfering die Alternatiewe Minimum Belasting Die tabel hieronder, afgelei van materiaal wat deur Janet Birgenheier, direkteur van Client Opvoedkunde aan Charles Schwab, toon 'n basiese AMT berekening: Voeg: Daaglikse belasbare inkomste Mediese / Tandheelkundige aftrekkings Gespesifiseerde diverse gedetailleerde aftrekkings onderhewig aan AMT Staat / plaaslike / Real Estate belasting aftrekkings Persoonlike vrystellings Smeer op ISO oefening Voorlopige AMT belasbare inkomste Trek:. AMT standaard vrystelling (78750 vir 2012 gesamentlike filers 50600 vir ongetroude persone 39.375 vir getroud liassering apart Dit verminder met 25 sent vir elke dollar van AMT belasbare inkomste bo 150,000 vir paartjies, 112500 vir singles en 75.000 vir getroud liassering apart) Werklike AMT belasbare inkomste vermenigvuldig Werklike AMT belasbare inkomste tye 26 vir bedrae tot 175,000, plus 28 van bedrae oor wat Tentatiewe minimum belasting Trek:. Tentatiewe minimum belasting - Gereelde belasting AMT Indien die uitslag van hierdie berekening is dat die AMT is hoër as die gewone belasting, dan betaal jy die AMT bedrag plus die gewone belasting. Die AMT bedrag egter word 'n potensiële belasting krediet wat jy kan trek uit 'n toekomstige belasting faktuur. As in 'n volgende jaar jou gereelde belasting jou AMT oorskry, dan kan jy die krediet aansoek te doen teen die verskil. Hoeveel kan jy eis hang af van hoeveel ekstra jy deur die AMT betaal in 'n vorige jaar betaal. Dit bied 'n krediet wat gebruik kan word in die komende jaar. As jy betaal, byvoorbeeld, 15000 meer as gevolg van die AMT in 2013 as wat jy in die gereelde belastingberekening sou betaal het, kan jy gebruik tot 15,000 in kredietkaart in die volgende jaar. Die bedrag wat jy wil eis sal die verskil tussen die gewone belasting bedrag en die AMT berekening wees. As die gewone bedrag groter is, kan jy daarop aanspraak maak dat as 'n krediet, en voort te sit enige ongebruikte krediete vir die komende jaar. So as in 2014, jou gereelde belasting is 8000 hoër as die AMT, kan jy 'n 8000 krediet eis en voort te sit 'n krediet van 7000 totdat jy dit gebruik het. Hierdie verduideliking is, natuurlik, die vereenvoudigde weergawe van 'n potensieel komplekse saak. Enigiemand potensieel tot die AMT onderwerp moet 'n belastingadviseur gebruik om seker te maak alles is gepas gedoen. Oor die algemeen, mense met 'n inkomste meer as 75.000 per jaar is AMT kandidate, maar daar is geen helder skeidslyn. Een manier om te gaan met die AMT lokval sou wees vir die werknemer om 'n paar van die aandele te verkoop dadelik om genoeg kontant om die opsies te koop in die eerste plek op te wek. So 'n werknemer sou koop en verkoop genoeg aandele aan die koopprys te dek, plus enige belasting wat verskuldig sou wees, hou dan die oorblywende aandele as ISOs. Byvoorbeeld, kan 'n werknemer te koop 5000 aandele waarop hy of sy opsies en hou 5000. In ons voorbeeld van die aandele wat die moeite werd 30, teen 'n uitoefeningsprys van 10, sal dit 'n netto voor belasting van 5000 x die 20 verspreiding, of 100,000 genereer. Na belasting, sou dit te laat ongeveer 50.000, tel betaalstaat, staats-en federale belasting al op die hoogste vlakke. In die volgende jaar het die werknemer moet AMT betaal op die oorblywende 100,000 verspreiding vir aandele wat nie verkoop is, wat kan soveel as 28.000. Maar die werknemer sal meer as genoeg kontant wat oorgebly het om te gaan met hierdie te hê. Nog 'n goeie strategie is om aansporing opsies vroeg in die jaar uit te oefen. Dis omdat die werknemer die AMT kan voorkom as aandele voor die einde van die kalenderjaar waarin die opsies uitgeoefen word verkoop. Byvoorbeeld, veronderstel John uitoefen sy ISOs in Januarie by 10 per aandeel op 'n tyd wanneer die aandele is die moeite werd 30. Daar is geen onmiddellike belasting, maar die 20 verspreiding is onderhewig aan die AMT, word bereken in die volgende belastingjaar. John hou op om die aandele, maar kyk hoe die prys nou. Teen Desember, hulle is net die moeite werd 17. John is 'n hoër-inkomste belastingbetaler. Sy rekenmeester adviseer hom dat al die 20 verspreiding sal onderwerp aan 'n 26 AMT belasting, wat beteken dat John sal belasting van ongeveer 5,20 per aandeel verskuldig. Dit is om ongemaklik naby aan die 7 wins John het nou op die aandele. In die ergste geval scenario, val hulle om onder 10 volgende jaar, wat beteken dat John het om te betaal 5,20 per aandeel belasting op aandele waar hy eintlik geld verloor As jy egter John verkoop voor 31 Desember kan hy sy winste te beskerm. In ruil, die hel betaal gewone inkomstebelasting op die 7 verspreiding. Die reël hier is dit is die verkoop prys is minder as die billike markwaarde op oefening, maar meer as die toelae prys, dan gewone inkomstebelasting verskuldig op die verspreiding. As dit is hoër as die billike markwaarde (meer as 30 in hierdie voorbeeld), gewone inkomstebelasting verskuldig op die bedrag van die verspreiding op oefening en kapitaal korttermyn-wins belasting verskuldig op die bykomende verskil (die bedrag meer as 30 in hierdie voorbeeld). Aan die ander kant, as in Desember die aandele prys steeds lyk sterk, John kan vashou vir nog 'n maand en kwalifiseer vir kapitaalwins behandeling. Deur vroeg in die jaar oefen, het hy die tydperk na 31 Desember het hy die aandele voordat 'n besluit om te verkoop moet in besit wees tot die minimum beperk. Die later in die jaar wat hy uitoefen, hoe groter is die risiko dat in die volgende jaar van aanslag die prys van die voorraad sal precipitously val. As John wag tot na 31 Desember om sy aandele te verkoop nie, maar verkoop dit voor 'n een-jaar hou verstreke is, dan is dinge werklik donker. Hy is nog onderhewig aan die AMT en het aan gewone inkomste belasting te betaal op die verspreiding sowel. Gelukkig, byna in elke geval, dit sal sy gewone inkomstebelasting stoot bo die AMT berekening en hy het gewoond om belasting te twee keer betaal. Ten slotte, as John het 'n baie nie-gekwalifiseerde opsies beskikbaar, hy kon 'n klomp mense uit te oefen in 'n jaar waarin hy ook sy ISOs oefen. Dit sal die bedrag van die gewone inkomstebelasting betaal hy verhoog en kon sy totale gewone belasting faktuur hoog genoeg stoot, sodat dit sy AMT berekening oorskry. Dit sou beteken hy het geen AMT volgende jaar sal moet betaal. Dit is die moeite werd om te onthou dat ISOs bied 'n belastingvoordeel aan werknemers wat vrywillig die risiko van vashou aan hul aandele te neem. Soms hierdie risiko nie die pan uit vir werknemers. Verder het die werklike koste van die AMT is nie die totale bedrag op hierdie belasting, maar die bedrag waarmee dit gewone belasting oorskry bedrag. Die ware tragedie is nie diegene wat 'n risiko willens en wetens neem en verloor, maar die mense wat vasklou aan hul aandele sonder om werklik te weet wat die gevolge, soos die AMT is nog iets wat baie mense min of niks van weet en is verbaas (te laat) om te leer hulle moet betaal. Bly InformedISOs: AMT Gevorderde Terugbetaalbare AMT Krediet: Die berekening Editors Nota: Die belasting-kode voorsiening vir terugbetaalbaar AMT krediete is nie uitgebrei deur die Amerikaanse belastingbetaler Verligting Wet van 2012. Daarom is die terugbetaalbare AMT krediet beskikbaar ná 2012. Tensy die reëls uitgebreide, AMT krediete geskep in 2009 of later kom nie in aanmerking vir die terugbetaalbare AMT krediet. Oor hierdie onderwerp, myStockOptions is verheug om die volgende bydrae deur Kaye Thomas het, skrywer van die boek oorweeg om jou opsies, beskikbaar by Fairmark Press. Sy twee artikels (sien ook die eerste artikel) gee 'n volledige dekking van die terugbetaalbare AMT krediet, wat 'n manier vir baie mense om meer van die AMT krediet gebruik as onder die gereelde reëls bepaal. Vir 'n update deur Kaye Thomas op die AMT krediet ná atra, sien Laaste Roeping Van Terugbetaalbare AMT Krediet by Fairmark. Voorlopige: Abatement van onbetaalde AMT Die tegnologie voorraad ineenstorting het begin in 2000 verlaat het 'n paar mense met AMT laste ver buite hul vermoë om te betaal. Sommige van hulle te doen gehad met IRS versameling pogings oor 'n aantal jare. Die oorspronklike weergawe van die terugbetaalbare AMT krediet het min gedoen om hierdie situasie reg te stel. Iemand wat 1000000 verskuldig aan die IRS kan kwalifiseer vir 'n krediet van 200,000 of meer. Die IRS sal dit krediet teen die bedrag verskuldig toepassing en aanhou probeer om die res van die bedrag in te samel. Die nuwe weergawe doen weg met die probleem. Die wet sê dat as, soos van 3 Oktober 2008, AMT jy as gevolg van die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie (ISO) in 2007 of enige vorige jaar verskuldig is, word die belasting nie vergaan nie. Dit beteken dat jy hoef nie om dit te betaal. Die belasting is afgevee die lei. Jy hoef nie te rente of boetes met betrekking tot daardie onbetaalde belasting te betaal, óf. Sy asof jy dit nooit geskuld. Dit verligting nie die geval uit te brei na AMT jy dalk te danke vir enige ander doel as die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie rede. Selfs as jou onbetaalde AMT betrekking het op 'n tyd aanpassing (die soort aanpassing wat jou toelaat om AMT krediet later beweer), belasting vermindering nie die geval toe te pas nie, tensy dit was die spesifieke tydsberekening aanpassing wat van toepassing is wanneer jy 'n ISO oefen en hou die voorraad na die einde van die jaar van oefening. Natuurlik, as jy ontduik hoef te AMT betaal as gevolg van hierdie bepaling, kan nie jou eis 'n krediet vir hierdie onbetaalde belasting. Dit isnt heeltemal duidelik waarom die Kongres hierdie bepaling onbetaalde belasting vanaf 2007 Mense wat AMT betaal vir daardie jaar verleng Arent toegelaat word om 'n terugbetaling te eis. Hulle moet wag tot hulle is in staat om die AMT krediet, iets wat nie mag voorkom vir 'n paar jaar te eis. Intussen het iemand wat didnt betaal die belasting het skotvry daarvan afgekom, ongeag of hulle nonpayment te wyte was aan swaarkry of vergeetagtigheid of selfs blatante bedrog. Weve gesien sommige bitter klagtes hieroor van mense wat hul belasting in 2007 betaal of ander onlangse jare. Stap 1: Beskikbaar AMT Credit Die eerste stap in die bepaling van die bedrag van AMT krediet wat jy kan eis is om die bedrag van die beskikbare AMT krediet te bepaal. Dit is jou beginpunt onder die normale reël vir AMT krediet eis, en ook onder die terugbetaalbare AMT krediet, wat beskikbaar is om sekere mense wat langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet is. Alert: Hierdie afdeling beskryf hoe om die hoeveelheid beskikbare AMT krediet te bepaal, maar dit is nie noodwendig die bedrag van krediet sal jy eintlik beweer. Dit is net 'n stap in die proses van die bepaling van hoeveel krediet jy kan eis onder óf die normale AMT krediet of die terugbetaalbare AMT krediet. Twee soorte aanpassings Breedweg wanneer jy betaal AMT is dit as gevolg van sekere items wat verskillende behandeling ontvang onder die AMT reëls. Byvoorbeeld, as jy beweer gedetailleerde aftrekkings jy toegelaat word om staats-en plaaslike belastings te trek. Hierdie aftrekking isnt toegelaat onder die AMT reëls, so 'n aftrekking vir hierdie item kan veroorsaak dat jy AMT betaal. Die AMT reëls hoef altyd heeltemal weier 'n belastingvoordeel. Soms verander hulle die behandeling sodat berig in een jaar onder die gereelde belasting reëls inkomste berig in 'n ander jaar onder die AMT reëls. Byvoorbeeld, kan die wins uit te oefen 'n aansporing voorraad opsie belas word in die jaar wat jy die opsie uit te oefen onder die AMT reëls, maar in 'n ander jaar wanneer jy verkoop die voorraad onder die gereelde inkomste belasting reëls. Items wat kan eindig in verskillende jare onder die AMT reëls geroep tydsberekening items. Sonder die AMT krediet, die inkomste uit tydsberekening items kon uiteindelik word belas twee keer: die eerste onder die AMT, en in 'n latere jaar onder die gereelde belasting reëls. Die AMT krediet is ontwerp om hierdie resultaat te voorkom, so dit is slegs toegelaat vir die deel van jou AMT betaling toe te skryf aan tydsberekening items. Enige gedeelte van jou AMT betaling wat verband hou met ander items (soos die gespesifiseerde aftrekking vir staats-en plaaslike belastings) is nie in aanmerking kom vir later herstel as AMT krediet. Hoe die berekening werk in wese, die AMT funksioneer as 'n parallelle belasting stelsel waarin bepaal ons hoeveel belasting jy sou betaal het as 'n ander stel reëls toegepas word op jou inkomste. Wanneer ons bepaal hoeveel van jou AMT is in aanmerking kom as 'n krediet wat gebruik word in latere jare, het ons eintlik doen 'n ander parallel berekening onder 'n derde stel reëls: die AMT reëls sonder die tydsberekening items. Dit sê vir ons hoeveel AMT jy sou sonder die tydsberekening items betaal het. Ons vergelyk die resultaat van hierdie berekening met die werklike bedrag van AMT betaal vir die betrokke jaar. As die werklike AMT is groter as die berekening sonder die tydsberekening items, weet ons die addisionele bedrag is te danke aan die tydsberekening items. In die praktyk blyk dit berekening op Vorm 8801 vir die jaar nadat jy betaal AMT. Die IRS has not geneem my voorstel om hierdie getal te bereken in dieselfde jaar betaal jy AMT. Berekening van dit op die volgende jaar vorm kan probleme vir mense wat hul liassering status verander skep. Byvoorbeeld, kan twee ongetroude individue sowel betaal AMT in een jaar en dan in te dien gesamentlik die volgende jaar. Vorm 8801 sal nie die korrekte resultaat in hierdie situasie. Afgesien van hierdie probleem, en die hoogs verwonder kompleksiteit van die algehele proses, hierdie metode van berekening is oor die algemeen gunstig is vir die belastingbetaler. Berekening van die beskikbare krediet op hierdie manier sorg vir maksimum die bedrag dis beskou toegeskryf kan word aan tydsberekening aanpassings, en dus in aanmerking kom vir later herstel as AMT krediet. Voorbeeld: Jy betaal 8000 van AMT vir 'n jaar waarin jy 'n 20.000 aanpassing uit te oefen 'n aansporing voorraad opsie en 'n totaal van 20,000 in ander aanpassings. Dit lyk dalk logies dat slegs die helfte van die 8000 betaling vir latere gebruik as AMT krediet sou kwalifiseer. Maar die hierbo beskryf berekening toon dat jy 2400 in AMT sou betaal het sonder die tydsberekening item uit die opsie. Dit beteken dat die bedrag beskikbaar as AMT krediet in latere jare te geëis sal insluit 5600 van vanjaar. Beskikbaar AMT krediet wat isnt gebruik of andersins geabsorbeer sal oorgedra word na die volgende jaar. In effek, jou beskikbaar AMT krediet vir enige gegewe jaar is die bedrag wat in die vorige jaar (as gevolg van die betaling van AMT daardie jaar) plus enige leisels by vroeër jare gedra bedrag. Die gebruik van hierdie nommer Jy kan beskikbaar AMT krediet onder die normale reëls daarop aanspraak maak dat die omvang van jou gereelde inkomste belasting oorskry die belasting bereken onder die AMT reëls. Om die terugbetaalbare AMT krediet wat jy nodig het om voort te gaan met 'n meer ingewikkelde berekening, waar die volgende stap is om te bepaal hoeveel van jou beskikbare AMT krediet kwalifiseer as langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet te eis. Stap 2: Langtermyn Ongebruikte Minimum Belastingkrediet Een van die vereistes om die terugbetaalbare AMT krediet gebruik is om beskikbaar AMT krediet wat oud genoeg is om as kwalifiseer langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet te hê. Die toepassing van hierdie reël is die tweede stap in die proses van die bepaling van hoeveel terugbetaalbare krediet wat jy kan eis. Langtermyn Ongebruikte Minimum Belastingkrediet Jy kan nie die terugbetaalbare AMT krediet gebruik om AMT herstel jy verlede jaar die vorige jaar betaal of. Dit laat herstel net as jy onverhaalde krediet uit jare wat meer as drie jaar tevore is. Die eerste jaar van hierdie bepaling toegepas was 2007 (opbrengste geliasseer in 2008), en vir daardie jaar was jy potensieel in staat om hierdie reël te gebruik om te herstel AMT betaal vir enige jaar tot en met 2003 (opbrengste geliasseer is in 2004). As jy ongebruikte krediet vir meer onlangse jare het, sal jy moet óf herstel dit onder die normale reël of wag totdat die krediet ouderdomme genoeg om verhaalbaar ingevolge hierdie reël wees. Eerste in, eerste uit Daar is mense wat AMT betaal in 'n paar jaar en AMT krediet te herstel in ander jare. Sommige mense doelbewus skep hierdie situasie, glo dit produseer 'n meer doeltreffende gebruik van die AMT krediet. (Ive gesien hierdie strategie aanbeveel deur kenners, maar oor die algemeen sy 'n swak strategie. Soos Fermat het eenkeer gesê, die bewys is te lank vir my om dit hier te voorsien.) In elk geval, 'n afwisseling tussen die betaling van AMT en die gebruik van die krediet verhoog 'n vraag oor die vraag of die oorblywende krediet betrekking het op die ouer jaar of die meer onlangse kinders. Die antwoord word verskaf deur die eerste-in-eerste-uit reël, of EIEU. Hierdie reël sê dat wanneer jy AMT krediet gebruik, jy word as die gebruik van die oudste krediet. Op sy gesig dit lyk soos 'n geloofwaardige genoeg reël, maar dit kan onverwagte gevolge hê. Voorbeeld: Jy betaal 100,000 AMT op die uitoefening van 'n ISO in 2000, maar didnt enige van hierdie bedrag verhaal as krediet na die aandele prys in duie gestort. In 2006 weer betaal jy 100,000 AMT op uitoefening van 'n ISO en hierdie keer het jy 'n beter geluk gehad: om die volle bedrag verhaal wanneer jy die voorraad verkoop vir 'n wins in 2007. Jy het nog 100,000 van ongebruikte AMT krediet as gevolg van wat gebeur het in 2000 . jou vermoë om AMT krediet eis in 2007 direk verband hou met die verkoop van voorraad wat AMT aanspreeklikheid in 2006 geproduseer, so lyk dit regverdig dat jy moet in staat wees om die oorblywende bedrag langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet te behandel as. Die wet anders bepaal. Julle beskou as die krediet gebruik het vanaf 2000, en julle sit met krediet vanaf 2006, wat gewoond as langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet kwalifiseer tot 2010. Die gebruik van hierdie nommer As jy langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet, die volgende stap is hierdie nommer gebruik in die bepaling van die voorlopige terugbetaalbare krediet. Stap 3: Tentatiewe Terugbetaalbare Credit Sodra youve jou langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet bepaal wat jy kan dat die getal gebruik om die voorlopige terugbetaalbare krediet te bepaal. Dit is die bedrag van terugbetaalbaar AMT krediet jy toegelaat word om te eis, onderhewig aan samewerking met die gereelde AMT krediet. Die bepaling van die Tentatiewe Terugbetaalbare Credit Jou terugbetaalbare krediet basis bedrag kan nooit groter as jou lang termyn ongebruikte minimum belasting krediet wees. Onderhewig aan dat beperking, sy die grootste van hierdie getalle: 50 van langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet die vorige jaar tentatiewe terugbetaalbare krediet, sonder inagneming van die phaseout reël wat gegeld het vir AMT krediet terugbetaalbaar beweer op 2007 belastingopgawes. Verder, as jy betaal rente of boetes as gevolg van verskuldig AMT op die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie vir enige jaar voor 2008, jou tentatiewe terugbetaalbare krediet verhoog deur die helfte van dié bedrag vir die jaar 2009 en 2010, sodat jy om te herstel daardie bedrag oor 'n tydperk van twee jaar. Dit is een van die bepalings wat sooibrand veroorsaak vir mense wat hul belasting betaal op tyd. Sommige van hulle het uit die tweede verbande of aangegaan ander koste om vorendag te kom met die geld om die belasting te betaal, en Theres geen manier vir hulle om die koste te verhaal. Tog mense wat betaal didnt wanneer die belasting te wyte was ontduik selfs die relatief lae rentekoerse wat van toepassing is op onbetaalde inkomstebelasting. 5000 Verdieping uitgeskakel die weergawe van die terugbetaalbare krediet wat gegeld het vir 2007 slegs 20 per jaar, maar met 'n 5000 vloer toegelaat nie. Iemand wie se langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet was 12,000, byvoorbeeld, sou verwag om te herstel 5000 in 2007, 'n ander 5000 in 2008, en die laaste 2000 in 2009. Die nuwe weergawe, vir jare 2008 en later, verhoog die persentasie van 20 tot 50. Dit elimineer die 5000 vloer, maar sê jy kan dieselfde bedrag as die vorige jaar te eis (sonder inagneming van die inkomste phaseout). As gevolg van hierdie Terugblik, sal enigiemand wat gebruik word om die 5000 vloer op 'n 2007 belastingopgawe die voordeel van daardie vloer in die daaropvolgende jaar te kry. In die voorbeeld wat vroeër in hierdie paragraaf, sal die skedule vir die krediet te herstel onveranderd bly, selfs al 5000 is meer as 50 van die krediet wat in 2008 ongebruikte bly Daar is een smal groep belastingbetalers wat uit verloor uit die uitskakeling van die 5000 vloer. Veronderstel jy beweer die terugbetaalbare krediet vir die eerste keer in 2008 as gevolg van jou ongebruikte krediet wasnt oud genoeg in 2007 te kwalifiseer vir hierdie voordeel. Jy kan net 50 van die krediet eis in 2008, selfs al is die resultaat is dat jy beweer minder as 5000 vir die jaar. Onder die ou weergawe van die reël wat jy sal in staat gewees het om ten minste 5000 eis vir 2008. Die gebruik van hierdie nommer Die phaseout reël wat aansoek gedoen het om 'n hoër-inkomste belastingbetalers vir 2007 is herroep, so Theres net nog 'n stap in die bepaling van jou terugbetaalbare krediet : samewerking met die gereelde AMT krediet. Redakteurs Nota: As jy nodig het om die krediet te bereken vir die belastingjaar 2007, sien Kayes bespreking van hierdie op Fairmark. Stap 4: samewerking met Daaglikse AMT Credit Die vorige stappe in hierdie berekening lewer 'n aantal van die IRS roep die voorlopige terugbetaalbare krediet. Hierdie getal is tentatief in die sin dat dit sal verminder word tot die mate jy in staat wees om die gereelde AMT krediet eis in dieselfde jaar. As jou gereelde AMT krediet is groter as jou tentatiewe terugbetaalbare krediet, jy is nie 'n terugbetaalbare krediet ontvang nie. Dit beteken dat die totale bedrag van AMT krediet wat jy kan eis in 'n gegewe jaar gelyk aan die gereelde AMT krediet of die voorlopige terugbetaalbare krediet, wat ook al groter is is. Jy Arent toegelaat om hulle te voeg. Voorbeeld: Vanjaar jou gereelde inkomste belasting is 3000 groter as jou belasting soos bereken onder die AMT reëls, sodat julle mag eis 3000 van AMT krediet onder die gereelde reël. Jou voorlopige terugbetaalbare krediet is 7000. In hierdie situasie, sal jy eis 'n totaal van 7000 in AMT krediet vir hierdie jaar. Jy sal nie toegelaat word om hierdie bedrae bymekaar te tel en te eis 10,000. Gereelde Reël Herstel meer onlangse belasting Hierdie reël sal selfs in 'n situasie waar jou vermoë om die gereelde AMT krediet eis hou verband met AMT betaal in meer onlangse jare toe te pas. In die voorbeeld hierbo, kan jy 35,000 in 'n lang termyn ongebruikte minimum belasting krediet en 'n ander 5000 gehad het in beskikbare AMT krediet uit te oefen 'n aansporing voorraad opsie in die mees onlangse jaar. Jou verhaling van 3000 onder die gereelde AMT krediet resultate van 'n verkoop van die voorraad wat jy verlede jaar verkry. Dit lyk dalk regverdig om beide krediete in hierdie situasie toelaat, dit toelaat dat jy die volle bedrag van die langtermyn-krediet binne vyf jaar te herstel. Ongelukkig is die wet behandel die 3000 dis beskikbaar onder die gereelde AMT krediet asof dit kom uit die langtermyn ongebruikte minimum belasting krediet. Om tegniese redes terugbetaalbare krediete verskyn in 'n ander plek op jou belastingopgawe as ander krediete. In die voorbeeld hierbo, sal jy 'n gereelde AMT krediet van 3000 en 'n terugbetaalbare AMT krediet van 4000 aan te meld. Die totale bedrag wat geëis is gelyk aan die tentatiewe terugbetaalbare krediet (die grootste van die twee bedrae), maar dat totale is verdeel tussen twee verskillende lyne van die opbrengs. As jou terugkeer toon 'n kleiner terugbetaalbare krediet as wat jy verwag, kyk om te sien of dit is omdat jy deel van jou algehele AMT krediet ontvang vir die jaar onder die gereelde reël. Die gebruik van hierdie nommer Die belangrike punt oor die finale getal in hierdie berekening is dat dit terugbetaal. Dit beteken dat dit gebruik kan word teen 'n gereelde inkomste belasting of teen AMT, en jy kan 'n tjek van die IRS weerspieël die volle bedrag selfs al is die resultaat is 'n terugbetaling dat die totale bedrag van belasting wat jy betaal vir die jaar oorskry ontvang. Kaye Thomas is die skrywer van Oorweeg jou opsies: Kry die meeste uit jou ekwiteitvergoedingskemas, 'n duidelike taal gids tot die hantering van voorraad opsies en ander vorme van ekwiteitvergoedingskemas. Dink aan jou opsies is beskikbaar by Fairmark Press. 'n leidende onafhanklike aanlyn uitgewer van belasting leiding te gee oor 'n wye verskeidenheid van onderwerpe, insluitend aandele-opsies, IRAS, kapitaalwinsbelasting en kollege spaargeld. Hierdie artikel is slegs gepubliseer vir die inhoud en gehalte. Nóg die skrywer of sy firma vergoed ons in ruil vir die publikasie daarvan. Deel die artikel: Terugbetaalbare AMT Krediet Spesiale reëls vir ou ongebruikte AMT krediet, eerste beskikbare in 2007, is drasties hersien vir 2008. Dit is die eerste in 'n groep van artikels bied 'n volledige dekking van die terugbetaalbare AMT krediet, wat 'n manier maak voorsiening vir baie mense om meer AMT krediet gebruik as onder die gereelde reëls. Agtergrond oor AMT krediet Sommige mense wat AMT betaal word toegelaat om 'n krediet te eis in later jare. Dit krediet word slegs toegelaat indien jy voorheen betaal AMT gebaseer op sekere items, soos die uitoefening van aansporing voorraad opsies. Dit nie die geval is van toepassing op AMT op vele ander items wat meer dikwels ondervind word, soos die gespesifiseerde aftrekking vir staats-en plaaslike belastings betaal. Die deel van jou AMT betaling dis in aanmerking kom as 'n krediet te behandel in latere jare is jou beskikbaar AMT krediet. Bloot om beskikbaar AMT krediet isnt genoeg is om jou te voorsien met 'n belastingvoordeel. Jy moet die vereistes te voldoen om die krediet eintlik gebruik. Voor 2007 was daar net een manier om dit te doen, met behulp van wat ons nou die gereelde AMT krediet noem. Onder hierdie reëls kan jy AMT krediet eis net in 'n jaar van jou gereelde inkomste belasting is hoër as die berekende onder die AMT reëls belasting, en slegs in die mate van die verskil tussen die twee belastings. Voorbeeld: Verlede jaar jy betaal 100,000 van AMT omdat jy 'n aansporing voorraad opsie uitgeoefen. Vanjaar jou gereelde inkomste belasting is 80,000 en jou belasting onder die AMT reëls is 50.000. Jy het 100,000 beskikbare AMT krediet, maar jy kan eis net 30,000 vanjaar (die bedrag van jou gereelde belasting is hoër as die belasting onder die AMT reëls). Jy het 70.000 van ongebruikte AMT krediet, wat oor dra na die volgende jaar. Mense wat betaal groot bedrae AMT in verband met die uitoefening van aansporing voorraad opsies vind dikwels hulle Arent staat wees om al hul AMT krediet selfs na 'n paar jaar geslaag gebruik. Dis veral waar (maar nie uitsluitlik ware) wanneer die voorraad verloor waarde tussen die tyd dat die opsie uitgeoefen word en die tyd wat die aandele verkoop word. Die ongebruikte krediet gaan voort om onbepaald voort, maar dalk die verskaffing van min of geen voordeel op elke jaar belastingopgawe. Terugbetaalbare AMT krediet begin met die belastingjaar (opbrengste geliasseer in 2008), het jy nog 'n moontlike manier om AMT krediet eis as sommige of al jou beskikbaar AMT krediet is ten minste vier jaar oud (goed noem dit langtermyn ongebruikte AMT krediet 2007 ). Hierdie reël nie die geval beperk die bedrag van krediet wat jy kan daarop aanspraak maak dat die bedrag van jou gereelde belasting oorskry die belasting onder die AMT reëls. Jy kan krediet eis ingevolge hierdie reël, selfs in 'n jaar wat jy betaal AMT. Wat meer is, kan die bedrag van die krediet toegelaat ingevolge hierdie reël groter as die totale bedrag van belasting op jou inkomste wees. Met ander woorde, kan jou terugbetaling groter as die bedrag wat jy in die vorm van weerhouding of geraamde belasting betaal word. Dit is waarom dit noem ons die terugbetaalbare AMT krediet. Reëls in effek vir 2007 toegelaat mense met 'n lang termyn ongebruikte AMT krediet te eis tot 20 van daardie bedrag (of as groter, 5000, maar nie meer as 100 van langtermyn ongebruikte AMT krediet), onderhewig aan 'n reël dat uitgefaseer uit die krediet by 'n hoër inkomste vlakke. 'N daaropvolgende verandering in die wet, effektief vir 2008 (belastingopgawes ingedien in 2009), verhoog die herstel persentasie tot 50, sodat die tipiese herstel periode sal nou twee jaar in plaas van vyf. Meer belangrik vir baie mense, die Kongres uitgeskakel die inkomste fase-out. As jy 'n lang termyn ongebruikte AMT krediet, kan jy die helfte herstel op jou 2008 belastingopgawe en die ander helfte op jou terugkeer 2009. Sommige mense sal wees om groot tjeks van die IRS. Voorbeeld: Jou inkomstebelasting weerhouding is min of meer gelyk aan die bedrag van belasting sal jy anders verskuldig. Jy het 1000000 in AMT krediet langtermyn van 'n voorraad opsie wat jy uitgeoefen het in 2000 Youve is herstel oor 1500 elke jaar met behulp van die gereelde AMT krediet. Dis beter as niks anders as die geval sit veel van 'n duik in die 1000000. In 2007 sou jy in staat was om te eis 20 van daardie krediet, of 200,000, maar jou inkomste was te hoog vir jou op hierdie reël gebruik. Wanneer jy jou terugkeer lêer vir 2008, is die Tesourie gaan jou 'n terugbetaling tjek van sowat 500,000 stuur. Die meeste mense sal veel kleiner terugbetalings, natuurlik ontvang, maar vir 'n aantal mense sal die terugbetalings selfs groter wees. Verligting vir diegene wat kon nie betaal Sommige mense oefen aansporing voorraad opsies aangegaan AMT aanspreeklikheid wat buite hul vermoë om te betaal. Behalwe die feit dat die krediet vir mense wat die belasting betaal, Kongres afgeneem die belasting vir mense wat nog nooit in staat om dit te betaal was. Kongres afgeneem ook rente en boetes, en vir mense wat rente en boetes betaal het, mag 'n toename in die krediet vir hierdie items. 'N Tydelike voorsiening huidige wet kan die terugbetaalbare AMT krediet slegs vir die jaar 2007 deur 2012, 'n totaal van ses jaar. Kongres stel soms tyd perke op belastingvoordele as 'n manier om die begroting beperkinge te ontmoet, met die doel om die uitbreiding van die voordeel of maak dit permanente later tyd. Dit isnt duidelik dat dit die geval is hier egter. Die belangrikste rede vir die terugbetaalbare AMT krediet (en die enigste een wat water hou, in my opinie) is om verligting te bied aan mense wat buitengewone rampe gely toe die borrel in tegnologie-aandele in duie gestort begin in 2000. Teen 2012 mense sal ten volle herstel het enige krediet wat hulle met betrekking tot die tegnologie voorraad ineenstorting, en die belastingvoordeel van hierdie bepaling sal hoofsaaklik vloei na ander belastingbetalers vir wie verligting is moeiliker om te regverdig. 'N uitbreiding buite daardie jaar is moontlik, maar ons kan nie sluit die terugbetaalbare AMT krediet in die lys van items Kongres is min of meer seker te brei. Hier is meer Die terugbetaalbare AMT krediet is 'n ingewikkelde voorsiening, en ons het volledige besonderhede oor hoe dit werk. RelatedISOs: AMT Gevorderde Terugbetaalbare AMT Krediet: verskillende reëls vir Ou Ongebruikte Krediet Editors Nota: Die belasting-kode voorsiening vir terugbetaalbaar AMT krediete is nie uitgebrei deur die Amerikaanse belastingbetaler Verligting Wet van 2012. Daarom is die terugbetaalbare AMT krediet beskikbaar ná 2012. Tensy die reëls is uitgebrei, AMT krediete geskep in 2009 of later kom nie in aanmerking vir die terugbetaalbare AMT krediet. Oor hierdie onderwerp, myStockOptions is verheug om die volgende bydrae deur Kaye Thomas het, skrywer van die boek oorweeg om jou opsies, beskikbaar by Fairmark Press. Sy twee artikels (sien ook die volgende een) gee 'n volledige dekking van die terugbetaalbare AMT krediet, wat 'n manier vir baie mense om meer van die AMT krediet gebruik as onder die gereelde reëls bepaal. Vir 'n update deur Kaye Thomas op die AMT krediet ná atra, sien Laaste Roeping Van Terugbetaalbare AMT Krediet by Fairmark. Agtergrond Op AMT Krediet Sommige mense wat AMT betaal word toegelaat om 'n krediet te eis in later jare. Dit krediet word slegs toegelaat indien jy voorheen betaal AMT gebaseer op sekere items, soos die uitoefening van aansporing voorraad opsies. Dit nie die geval is van toepassing op AMT op vele ander items wat meer dikwels ondervind word, soos die gespesifiseerde aftrekking vir staats-en plaaslike belastings betaal. Die deel van jou AMT betaling dis in aanmerking kom as 'n krediet te behandel in latere jare is jou beskikbaar AMT krediet. Bloot om beskikbaar AMT krediet isnt genoeg is om jou te voorsien met 'n belastingvoordeel. Jy moet die vereistes te voldoen om die krediet eintlik gebruik. Voor 2007 was daar net een manier om dit te doen, met behulp van wat ons nou die gereelde AMT krediet noem. Onder hierdie reëls kan jy AMT krediet eis net in 'n jaar van jou gereelde inkomste belasting is hoër as die berekende onder die AMT reëls belasting, en slegs in die mate van die verskil tussen die twee belastings. Voorbeeld: Verlede jaar jy betaal 100,000 van AMT omdat jy 'n aansporing voorraad opsie uitgeoefen. Vanjaar jou gereelde inkomste belasting is 80,000 en jou belasting onder die AMT reëls is 50.000. Jy het 100,000 beskikbare AMT krediet, maar jy kan eis net 30,000 vanjaar (die bedrag van jou gereelde belasting is hoër as die belasting onder die AMT reëls). Jy het 70.000 van ongebruikte AMT krediet, wat oor dra na die volgende jaar. Mense wat betaal groot bedrae AMT in verband met die uitoefening van aansporing voorraad opsies vind dikwels hulle Arent staat wees om al hul AMT krediet selfs na 'n paar jaar geslaag gebruik. Dis veral waar (maar nie uitsluitlik ware) wanneer die voorraad verloor waarde tussen die tyd dat die opsie uitgeoefen word en die tyd wat die aandele verkoop word. Die ongebruikte krediet gaan voort om onbepaald voort, maar dalk die verskaffing van min of geen voordeel op elke jaar belastingopgawe. Terugbetaalbare AMT Credit begin met die belasting jaar 2007, het jy nog 'n moontlike manier om AMT krediet eis as sommige of al jou beskikbaar AMT krediet is ten minste vier jaar oud (goed noem dit langtermyn ongebruikte AMT krediet). Hierdie reël nie die geval beperk die bedrag van krediet wat jy kan daarop aanspraak maak dat die bedrag van jou gereelde belasting oorskry die belasting onder die AMT reëls. Jy kan krediet eis ingevolge hierdie reël, selfs in 'n jaar wat jy betaal AMT. Wat meer is, kan die bedrag van die krediet toegelaat ingevolge hierdie reël groter as die totale bedrag van belasting op jou inkomste wees. Met ander woorde, kan jou terugbetaling groter as die bedrag wat jy in die vorm van weerhouding of geraamde belasting betaal word. Dit is waarom dit noem ons die terugbetaalbare AMT krediet. Reëls in effek vir 2007 toegelaat mense met 'n lang termyn ongebruikte AMT krediet te eis tot 20 van daardie bedrag (of as groter, 5000, maar nie meer as 100 van langtermyn ongebruikte AMT krediet), onderhewig aan 'n reël dat uitgefaseer uit die krediet by 'n hoër inkomste vlakke. 'N daaropvolgende verandering in die wet, van krag vanaf 2008 (op belastingopgawes ingedien in 2009), het die herstel persentasie tot 50, sodat die tipiese hersteltydperk is nou twee jaar in plaas van vyf. Meer belangrik vir baie mense, die Kongres uitgeskakel die inkomste phaseout. As jy 'n lang termyn ongebruikte AMT krediet, kan jy die helfte herstel op jou 2008 belastingopgawe en die ander helfte op jou terugkeer 2009. Sommige mense sal wees om groot tjeks van die IRS. Voorbeeld: Jou inkomstebelasting weerhouding is min of meer gelyk aan die bedrag van belasting sal jy anders verskuldig. Jy het 1000000 in AMT krediet langtermyn van 'n voorraad opsie wat jy uitgeoefen het in 2000 Youve is herstel oor 1500 elke jaar met behulp van die gereelde AMT krediet. Dis beter as niks anders as die geval sit veel van 'n duik in die 1000000. In 2007 sou jy in staat was om te eis 20 van daardie krediet, of 200,000, maar jou inkomste was te hoog vir jou op hierdie reël gebruik. Wanneer jy jou terugkeer lêer vir 2008, is die Tesourie gaan jou 'n terugbetaling tjek van sowat 500,000 stuur. Die meeste mense sal veel kleiner terugbetalings, natuurlik ontvang, maar vir 'n aantal mense sal die terugbetalings selfs groter wees. Verligting vir diegene wat kon nie Pay Sommige mense oefen aansporing voorraad opsies aangegaan AMT aanspreeklikheid wat buite hul vermoë om te betaal. Behalwe die feit dat die krediet vir mense wat die belasting betaal, Kongres afgeneem die belasting vir mense wat nog nooit in staat om dit te betaal was. Kongres afgeneem ook rente en boetes, en vir mense wat rente en boetes betaal het, mag 'n toename in die krediet vir hierdie items. 'N Tydelike Voorsiening huidige wet kan die terugbetaalbare AMT krediet slegs vir die jaar 2007 deur 2012, 'n totaal van ses jaar. Kongres stel soms tyd perke op belastingvoordele as 'n manier om die begroting beperkinge te ontmoet, met die doel om die uitbreiding van die voordeel of maak dit permanente later tyd. Dit isnt duidelik dat dit die geval is hier egter. Die belangrikste rede vir die terugbetaalbare AMT krediet (en die enigste een wat water hou, in my opinie) is om verligting te bied aan mense wat buitengewone rampe gely toe die borrel in tegnologie-aandele in duie gestort begin in 2000. Teen 2012 mense sal ten volle herstel het enige krediet wat hulle met betrekking tot die tegnologie voorraad ineenstorting, en die belastingvoordeel van hierdie bepaling sal hoofsaaklik vloei na ander belastingbetalers vir wie verligting is moeiliker om te regverdig. 'N uitbreiding buite daardie jaar is moontlik, maar ons kan nie sluit die terugbetaalbare AMT krediet in die lys van items Kongres is min of meer seker te brei. Redakteurs Nota: Kayes volgende artikel bied die stappe van die berekening van die terugbetaalbare AMT krediet. Kaye Thomas is die skrywer van Oorweeg jou opsies: Kry die meeste uit jou ekwiteitvergoedingskemas, 'n duidelike taal gids tot die hantering van voorraad opsies en ander vorme van ekwiteitvergoedingskemas. Dink aan jou opsies is beskikbaar by Fairmark Press. 'n leidende onafhanklike aanlyn uitgewer van belasting leiding te gee oor 'n wye verskeidenheid van onderwerpe, insluitend aandele-opsies, IRAS, kapitaalwinsbelasting en kollege spaargeld. Hierdie artikel is slegs gepubliseer vir die inhoud en gehalte. Nóg die skrywer of sy firma vergoed ons in ruil vir die publikasie daarvan. Deel die artikel: AMT Credit n waardevolle belastingvoordeel vir 'n paar mense wat AMT betaal. Hier is goeie nuus: 'n gedeelte van jou AMT aanspreeklikheid dalk al mag terug na jou toe kom in die vorm van 'n vermindering in die belasting wat jy betaal op toekomstige belastingopgawes, of selfs 'n terugbetaling dat die belasting wat jy betaal in 'n latere jaar oorskry, as gevolg van die AMT krediet. Om hierdie krediet te eis wat jy nodig het AMT het betaal in 'n vorige jaar, en dit het tot die regte smaak van AMT wees. Oor die algemeen beteken dit wat jy nodig het AMT om betaal as gevolg van die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie, of as gevolg van sekere ander tydsberekening items soos 'n AMT aanpassing met betrekking tot versnelde depresiasie. Enige AMT jy betaal vir ander redes, soos het met 'n groot aantal vrystellings of 'n groot gedetailleerde aftrekkings vir staats-en plaaslike belastings, sal jy nie in aanmerking kom vir die krediet. Werk met hierdie AMT krediet is 'n twee-stap proses. Eerste vind jy uitwerk hoeveel krediet beskikbaar is nie, dan vind jy uit te vind hoeveel van die krediet wat jy kan gebruik. Vind die beskikbare krediet Die eerste deel van jou taak is om uit te vind hoeveel van die AMT aanspreeklikheid van 'n vorige jaar is in aanmerking kom vir die krediet. Dit behels die berekening van die alternatiewe minimum belasting onder 'n ander stel reëls soort van 'n alternatiewe AMT. Wat jy hier is om uit te vind hoeveel van jou alternatiewe minimum belasting aanspreeklikheid vandaan kom tydsberekening items. items wat u toelaat om verslagdoening inkomste te vertraag, in teenstelling met items wat eintlik die bedrag van inkomste of belasting wat jy rapporteer verminder. As jy gelukkig is, sal jou hele AMT beskikbaar as 'n krediet in die komende jaar wees. Maar sommige mense vind dat slegs 'n klein gedeelte, of glad nie, is beskikbaar vir gebruik as 'n krediet. Bepaal hoeveel AMT krediet wat jy kan gebruik as jy 'n paar AMT krediet beskikbaar by 'n vorige jaar het, moet jy hoeveel van die krediet wat jy kan gebruik in die huidige jaar te bepaal. Daar is nou twee maniere om AMT krediet te eis. Onder die normale reël kan jy dalk om te begin beweer die krediet die eerste jaar nadat jy AMT betaal, maar die bedrag wat jy kan eis is beperk soos hieronder beskryf. 'N Ander reël bied meer vrygewige herstel om 'n paar mense wie se beskikbare krediet bly ongebruikte vier of meer jaar nadat die AMT betaal. Gereelde reël vir AMT krediet eis Onder die gereelde reël jy kan net die AMT krediet gebruik in 'n jaar wanneer jy nie betaal alternatiewe minimum belasting. Die bedrag van die krediet wat jy kan gebruik is beperk tot die verskil tussen jou gereelde belasting en die berekende onder die AMT reëls belasting. Voorbeeld: Gestel jy het 8000 van AMT krediet beskikbaar vanaf 2010 jou gereelde belasting 37.000 In 2011. Jou belasting bereken onder die AMT reëls is 32.000. Jy hoef nie te AMT betaal omdat jou gereelde belasting is hoër as die berekende onder die AMT reëls belasting. Beter nog, jy mag eis 5000 van AMT krediet, die vermindering van jou gereelde belasting te 32.000. In hierdie voorbeeld, sou jy nog steeds 3000 van AMT krediet wat jy gebruik havent. Daardie bedrag sal beskikbaar wees in 2012: sy oorgedra na die volgende jaar. Ongebruikte AMT krediet dra oor vir 'n onbeperkte aantal jare. Natuurlik, kan nie meer as die bedrag van die beskikbare krediet te eis. In die voorbeeld, indien die AMT krediet beskikbaar vanaf 2010 was 2700, dan sou jy die volle bedrag van die krediet gebruik in 2011. Jy sal jou gereelde belasting te verminder deur 2700 nie deur die volle 5000 verskil tussen gereelde belasting en alternatiewe belasting. Terugbetaalbare AMT krediet begin in 2007, mense met ou ongebruikte AMT krediet het 'n ander moontlike manier om AMT krediet te eis. Hierdie reël kan jy die krediet eis sonder inagneming van die bogenoemde beperking nie, maar slegs as jy ongebruikte AMT krediet van vier of meer jaar vroeër. Wanneer om AMT krediet eis Baie mense aanvaar dat indien die AMT krediet ontstaan ​​uit te oefen 'n aansporing voorraad opsie, hulle kan nie die krediet eis totdat hulle die aandele wat hulle deur die opsie uitgeoefen verkry verkoop. Dis nie die geval nie. Verkoop ISO aandele kan jou help om 'n groter AMT krediet te eis, maar jy kan die krediet eis sonder die verkoop van aandele. Onder die algemene reël kan jy die krediet eis wanneer jou gereelde inkomste belasting is groter as die uitgepluis onder die AMT reëls belasting. Voorbeeld: Gestel jy 'n aansporing voorraad opsie uitgeoefen in 2009, beplan om die aandele te verkoop wanneer hulle ryp in 2010. Jy betaal 10,000 van AMT op jou 2009 belastingopgawe, maar die aandeel waarde gedaal voordat jy 'n kans om te verkoop het. Jy het besluit om op te hou om te sien of die waarde van die aandele sou herstel. In 2012 jy nog steeds die aandele, en nou is jy wonder of jy die aandele kan verkoop aan die krediet eis. Die kanse is goed dat jy duisende dollars reeds kon verhaal in AMT krediet, op jou belastingopgawes vir verlede jaar begin met 2010. Jy didnt het om die aandele te verkoop om die krediet te eis. Jy moes eenvoudig Form 8801 in te dien met jou belastingopgawe. Afhangende van jou situasie inkomste vlak, die indiening van status, aantal persoonlike vrystellings en dies meer wat jy kan vind dat jy geregtig is om honderde of selfs duisende dollars van krediet elke jaar sonder die verkoop van die aandele. Hier is die reël: As jy AMT betaal as gevolg van die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie, moet jy Form 6251 in te dien vir die jaar van oefening. Dan elke jaar na wat jy nodig het om beide Form 6251 en Vorm 8801 in te dien totdat jy die hele krediet geëis. Jy didnt lêer As jy didnt lêer Form 8801 met jou jaar opbrengste voor, wat jy nodig het om die opbrengs te wysig, om twee redes. Een daarvan is dat jy kan 'n lekker terugbetaling tjek kom. En die ander is dat Theres geen manier om die krediet in 'n latere jaar eis sonder vul hierdie vorm vir die jaar tussenin tussen die jaar wat jy betaal AMT en die jaar wat jy die krediet geëis. Dis omdat die bedrag van krediet aan jou beskikbaar te eis hang af van wat gebeur het in elke jaar. Jy weet nie die bedrag van jou krediet oordrag tot 2012 sonder die invul van hierdie vorm vir 2011. Maar om dit uit vir 2011 te vul, kan jy die nommers van vorm 8801 nodig vir 2010 en so aan, terug na die jaar wat jy betaal AMT. Tyd loop uit As 'n algemene reël jy toegelaat word om terug te gaan en te wysig belastingopgawes vir drie jaar. As jy versuim het om AMT krediet wat beskikbaar is vir jou jaar 2008 belastingopgawe was eis, moet jy die gewysigde terugkeer deur April 15, 2012 (of drie jaar na die werklike depot datum in te dien as jy aansoek gedoen het vir 'n uitbreiding en ingedien word binne die uitbreiding tydperk ). Waarom nie net vergeet van die vorige jaar en aanspraak maak op die krediet begin in 'n later vanjaar Die antwoord is dat dit nie die geval werk op die manier. Die bedrag van die krediet wat oor dra van een jaar na die volgende, hang af van die spesifikasies van jou belastingopgawe vir elke ingryp jaar, nie daardie bedrag van krediet wat jy eintlik beweer. Met ander woorde, gebruik dit of verloor dit Verwante


No comments:

Post a Comment